duminică, 16 februarie 2014

Despre mine

Eu sunt Dana si sunt incantata ca-mi pasesti pragul casutei mele virtuale.


Sunt o mamica si o sotie implinita sufleteste.


In timpul meu liber imi place sa ma plimb alaturi de minunata mea familie, pe care o iubesc mai mult decat pe mine, baietelul si sotul meu sunt tot ce am mai de pret pe lumea asta si pentru care as fi in stare sa fac orice.


Imi place sa gatesc si o fac cu mare drag pentru familia mea si pentru cei apropiati mie, incerc pe cat posibil sa gatesc cat mai sanatos, mai ales pentru micutul meu, dar bineinteles si pentru noi.
Sunt pasionata de arta culinara inca din copilarie, insa abia dupa casatorie si dupa ce am devenit mamica, am inceput sa-mi petrec majoritatea timpului liber in bucatarie.
Asa s-a nascut acest blog, care pe parcusul timpului a suferit multe modificari si cu siguranta va mai suferi in continuare :D deoarece este administrat si intretinut de mine, atat cat ma pricep si eu :)
A fost creat din pasiunea mea de a gati, de a impartasi retetele testate de mine si altora.
Veti putea observa evolutia mea atat culinara, cat si evolutia pozelor, deoarece am invatat de-a lungul timpului ca nu este suficient sa postezi o reteta doar de dragul de a posta, ci trebuie sa pui suflet in ceea ce faci, pozele trebuie sa atraga, pentru ca in primul rand poza este cea care te ispiteste :D
Recunosc ca am multe poze facute cu telefonul, care nu sunt bune, insa asa am inceput si nu mi-e rusine sa o spun, nu am dispus si nici nu dispun de un aparat foto bun.
De profesie sunt in primul rand Mamica, inginer tehnolog in industria lemnului, bucatar si manager resurse umane.
De curand am avut parte de o experienta frumoasa alaturi de o echipa minunata de la Digi24 Craiova.
Aici puteti vedea un scurt interviu cu mine, un interviu exact asa cum sunt eu, cu emotii in glas, simpla si cu dragoste pentru bucatarie.
Pe blog exista un formular de contact unde ma puteti contacta , pe Fb unde va astept cu like&share, daca nu ati facut-o inca sau pe adresa de e-mail : retete.simplesigustoase@yahoo.ro


Va multumesc tuturor si va astept de fiecare data cu mare drag!!!!

12 comentarii:

  1. Felicitari, Dana! Iti doresc sa te bucuri de familia ta si sa ai mult succes in ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!!!! Esti cea mai tare!!!! Am incercat multe retete de pe blogul tau, toate sunt excelente!!! Esti o finuta si o frumusica, te pup. Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru cuvintele frumoase, te pup si te astept si altadata cu mare drag :*

      Ștergere
  3. Felicitari Dana pentru toate realizarile tale, dar in special pentru familia ta minunata! Se vede ca va iubiti mult si ca sunteti un tot unitar. Sa aveti grija de voi si sa aveti parte numai de bine in viata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paula, iti multumesc asemenea, sunt convinsa ca si voi sunteti o familie minunata si reusita, te pup dulce :*

      Ștergere
  4. foarte frumos te pup.Mioara (de la vopsitorie)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari! La cat mai multe retete gustoase! :-*

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)