joi, 29 ianuarie 2015

Fursecuri din faina de migdale


Fursecurile sunt preferatele puiutului meu si incep sa fie si ale mele, pentru ca se fac usor si repede.
Aceasta reteta se foloseste in principiu in dieta Montignac, insa trebuie folosita fructoza si scoatem ciocolata.

Ingrediente:

  • 200 g faina migdale
  • 3 linguri zahar brut Solaris sau fructoza
  • 50 ml ulei
  • 1 ou
  • 1 lingurita praf de copt
  • esenta de vanilie
  • coaja rasa de portocla
  • 50 g ciocolata neagra
  • un praf de sare
Se mixeaza oul cu un praf de sare pana isi dubleaza volumul, apoi cu fructoza sau zaharul brun.
Se adauga treptat uleiul, faina, esenta, praful de copt si coaja de portocala.
La sfarsit se adauga ciocolata tocata marunt si se incorporeaza in aluatul format.
Aluatul se inveleste intr-o folie si se da la rece 2 ore.
Dupa ce a stat la rece, se formeaza bilute, cu mana.
Se pun intr-o tava cu hartie de copt.
Se coc la foc mediu, cca. 10 - 15 min.
Se servesc cu pofta!






Au culoarea asta de la zaharul brut.
Eu am mai pus niste goji deasupra, dupa cum se vede si in poza, insa nu va recomand, pentru ca la coacere goji, devine amar ( nu am stiut, pana nu am testat ).
Se pot inlocui cu migdale sau pot ramane fara nici un mot :D
Multumesc Solaris pt produsele minunate.


5 comentarii:

  1. Ce frumos arata. Imi place mult culoarea pe care o au de la zaharul brun. Delicioase! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat arata si ma bucur mult ca am putut sa-mi dau seama, ca putem gasi faina de migdale in magazine !Nu prea aveam chef sa curat migdalele, sa le macin, sa....Multumesc de informatie Dana !
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bune trebuie să fie! Și fetelor mele le plac fursecurile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am sa incerc si eu reteta!

    http://delightsts.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)