marți, 26 noiembrie 2013

Parjoale din cartofi - chiftelute din cartofi de post


Sursa

Simple si gustoase, pentru zilele de post.

Ingrediente:


  • 1 kg cartofi
  • o ceapa
  • 2-3 catei de usturoi
  • verdeata ( patrunjel, marar )
  • 200 g pesmet
  • 70 g margarina
  • sare
  • piper
Se spala cartofii si se pun la fiert cu tot cu coaja.
Dupa ce au fiert, se lasa sa  se racoreasca, se curata de coaja si se paseaza, eu i-am dat prin masina de tocat, la fel am procedat si cu ceapa, usturoiul si verdeata.
Se pun celelalte ingrediente si se omogenizeaza compozitia.
Trebuie sa iasa o compozitie lipicioasa.
Se formeaza bilute cu mana umeda.
Se pun in uleiul incins bine ( uleiul nu trebuie sa fie doar pe fundul tigaii, ci ele sa fie acoperite in totatlitate ).
Se intorc usor pe ambele parti.
Se scot pe un servetel pentru a absorbii surplusl de ulei.
Se servesc atat calde cat si reci ( eu una le prefer reci, insa sunt persoane care le mananca doar calde )alaturi de un sos sau o salata.


24 de comentarii:

  1. Faine si tare bune. Noi le spunem tocinei dar acum se zice si la noi chiftele din cartofi! Pup Dana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rocs , tocineii nu se fac din cartofi cruzi data pe razatoare ? eu asa stiam de la gospodinele din Bucovina .

      Ștergere
  2. Voi face si eu ... prea-mi faceti pofta cu toatele :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu tin eu post dar parjoalele tale imi fac cu ochiul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imediat incep si eu sa fac 'cred ca sint f.bune nu am mai mincat de la mama

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur foarte mult, sa ai pofta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc din tot sufletul pentru reteta, voi face si eu astzi ca arata prea bine!

      Ștergere
  6. MINUNATE !!!! Super gustoase .. recomand cu incredere .. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. In loc de pesmet nu pot folosi faina de grau?

    RăspundețiȘtergere
  8. Vreau să âncerc şi eu că tare mi-ați făcut poftă!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt ff gustoase dar cam gretoase din cauza uleiului

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am mai facut demult...Azi am sa fac dupa reteta ta.Abia astept sa le gust..

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)