luni, 14 octombrie 2013

Pizza Margherita


Blat
  • 400 g faina,
  • ~ 150 ml apa calduta
  • 25 g drojdie de bere
  • 6 linguri de ulei de masline extravirgin
  • sare
Toping:
  • 3-4 rosii,
  • 300 g mozzarella
  • ulei de masline
  • busuioc
  • oregano
  • sare
  • piper rosu
  • masline

Se amesteca toate ingredientele pentru blat si se lasa la crescut 1 ora.
Se rastoarna pe masa de lucru data cu faina si se intinde o foie dreptunghiulara si se pune in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina. 
Se mai lasa 20 de minute la loc calduros.
Intre timp se pregateste topingul:
Se taie rosiile si mozzarella rondele.
Se unge aluatul cu ulei de masline, se pune un strat de rosii, se condimenteaza cu sare si piper rosu.
Se da la cuptor app. 20 minute, dupa care se scoate si se aseaza mozzarella si maslinele, se stropeste cu ulei de masline, se presara oregano si busuioc si se mai da inca 10 minute la cuptor.

8 comentarii:

  1. Arata senzational! Usor de facut, dar delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. ai spus pizza, eu nu te pot refuza mai ales ca arata minunat, intro combinatie ce imi place foarte muult!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna seara Dana,sambata as vrea sa fac si eu aceasta reteta de pizza dar am o nelamurire,apa nu se pune sau lapte in aluat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara Vero, scuza-ma te rog, am corectat reteta, se pune si apa, cca. 150 ml apa calduta, te pup :*

      Ștergere
    2. mersi Dana pentru raspuns,te pup si iti doresc o zi cat mai frumoasa

      Ștergere
    3. Cu mare placere, te pup si eu, o zi frumoasa si tie!!!

      Ștergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)