marți, 8 octombrie 2013

Cus-cus israelian cu mazare si menta

Am descoperit de ceva timp cus-cusul si de atunci il pregatesc de fiecare  data cand am ocazia, de data asta
am incercat o reteta de cus-cus mai light, care se face foarte rapid.




  • 1 punga cus-cus
  • 150 g mazare congelata
  • menta proaspata
  • sare
  • piper
  • 700 ml supa de pui/apa
Se pune supa sau apa la fiert impreuna cu mazarea si cus-cusul si se lasa sa fiarba impreuna pana scade apa.
Cand este gata se condimenteaza cu sare si piper, apoi se asezoneaza cu menta tocata marunt.
Se poate servii ca si mancare de post sau ca si garnitura.
Pofta buna!


4 comentarii:

  1. imi place cus cusul in orice forma! arata excelent

    RăspundețiȘtergere
  2. O idee foarte buna de a face cus-cus-ul !!!Eu mereu il prajeam prima data....
    Dar asa cu mazare, fiert , este intr-adevar light !!!
    Multumesc de idee...
    Te tzuc cu mult drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sidy, draga mea, sunt mai multe tipuri de cus-cus, eu de data asta am gasit care se fierbe, insa am facut si eu din acela care se prajeste, insa nu am observat nici o diferenta la gust, te pup :*

      Ștergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)