joi, 8 august 2013

Rulada din lipii pt Shaorma - aperitiv

Am cumparat niste lippi cu gandul sa fac shaorma, insa planul din piata nu s-a nimerit cu cel din bucatarie, asa ca am facut rulada din aceste lipii, care au fost foarte apreciate.



  • 1 pachet lipii
  • rosii
  • masline
  • salam/piept de pui
  • maioneza/crema de branza
  • ceapa
  • verdeata
  • sare 
  • piper
Puteti schimba umplutura cu ce va place sau cu ce aveti prin frigider.
Am uns jumatate din lipii cu maioneza, jumatate cu crema de branza, peste care am pus ceapa toacata marunt, rosiile, salamul si pieptul de pui taiate cubulete, masline fara sambure, verdeata, sare si piper, dupa care am rulat fiecare lipie.
Am dat la rece 1 ora,  le-am feliat pe fiecare in parte.
Rapid nu-i asa?!


Un comentariu:

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)