joi, 4 octombrie 2012

Snitel de pui cu fulgi de porumb

In sfarsit am reusit sa fac si eu snitele cu fulgi de porumb, am vazut de mult timp pe la fetele din blogosfera aceste snitele, care mi-au facut cu ochiul, insa  tot timpul cand faceam snitelele uitam sa cumpar fulgii de porumb, bine ca am facut acum, ca sunt o bunatate, asa ca daca nu ati facut pana acum, ar fi cazul sa faceti :D
Modul de pregatire este acelasi ca la snitele cu pesmet.


Ingrediente:
  • 2 bucati piept de pui
  • sare
  • piper
  • 2 oua
  • 100 g fulgi de porumb
  • faina
  • ulei pentru prajit
Se spala si se taie pieptul de pui, dupa care fiecare felie se bate cu ciocanul de snitele.
Se condimenteaza cu sare si piper.
Dam fiecare felie de carne prin faina, dupa care prin ouale batute ca pentru omleta, apoi prin fulgii de porumb maruntiti.
Punem la prajit in uleiul incins, pana se rumenesc frumos pe ambele parti.
Se scot pe un servetel pentru a absorbi surplusul de ulei.


10 comentarii:

  1. Imi place cum ai pregatit snitelul, eu de multe ori n-am rabdare sa stau langa aragaz pentru prajeli, dar cand mi se face pofta de ceva bun, asa cum ai pregatit tu aici, uit de toate! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce minunatii si ce pofta mi-ai facut...si eu tot asa le fac, numai ca la prajesc in cuptor !!! pupici :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Gand la gand cu bucurie :) Chiar azi am facut asa ceva . Sunt delicioase , garantez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bine arata!
    Personal, am pretentia sa se scrie corect la astfel de site-uri... Altfel, mai bine ne scriem retetele in caietelele noastre, sa le citim doar noi...

    PS. „Se scot pe un servetel pentru a absorbii surplusul de ulei”.

    a absorbi - nu mai primeste un alt i. :)


    RăspundețiȘtergere
  5. Apreciez enorm...
    Scuze, inca o data ca am scris. Am spus-o doar in scop constructiv.
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie sa-ti ceri scuze, eu sunt cea care a gresit si iti multumesc pentru observatie.
      O zi frumoasa sa ai!!!

      Ștergere
    2. o fi greseala de tastatura...e posibil sa fi tinut degetul apasat mai mult pe tasta "i" si asa au aparut doi...sa facem, totusi, diferenta intre greselile facute din nestiinta si cele accidentale!

      Ștergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)