duminică, 19 august 2012

Tartine cu pasta de ton si un retez reusit cu familia si prietenii

Ieri am chefuit nitel cu familia si prietenii, asa ca pe langa aperitive am avut si niste tartine delicioase, zic eu :D cu ton si icre negre 






  • 2 cutii de ton in ulei
  • o ceapa mica
  • sare
  • piper
  • 1/2 lamaie
  • 100 g unt la temperatura camerei
  • feliide paine coapta ( de preferat ar fi painea toast )
  • frunze de patrunjel proaspete pentru ornat.
Taiem feliile de paine in 4, dupa care le bagam la cuptor pentru a se usca usor.

Punem tonul intr-o strecuratoare la scurs 30 de minute ( trebuie sa fie scurs foarte bine)

Mixam untul cu sare si piper pana devine spuma. dupa care adaugam tonul pe care l-am zdrobit cu furculita. Bagam totul la blender.

Adaugam ceapa data pe razatoare si scursa bine.

Omogenizam compozitia si dam la rece.

Va iesii ca un pate.

Cu o seringa punem pe feliile de paine coapta.

Ornam cu frunzulite de patrunjel.

 
Va arat si tortuletul pentru sarbatorit, care a fost nepotelul meu :)
Tortul a fost cu crema de ciocolata, crema de capsuni si zmeura si blat de cacao.
Nu am poze reusite, deoarece abia am reusit sa-l pozez ca sa nu atenteze copii la el....poza asta este facuta in frigider :D 


Acesta este sarbatoritul care a ales, cheile de la masina, pixul si telefonul :)



Aici eu cu baietii mei scumpi :*




Si tot familionul :D



4 comentarii:

  1. la multi ani!sa creasca mare si voinic.un festiv pe cinste.baiat mare.sa va traisca.pop

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa petrecere ati avut acolo! Sa creasca mare si sanatos sarbatoritul!!! Sa ai parte numai de bucurii de la baietii tai ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani cu sanatate si noroc in viata!

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)