sâmbătă, 4 februarie 2012

Mic dejun delicios si sanatos - Oua gratinate





Ideea ii apartine lui Edith, eu am adaptat putin dupa preferinte, sau mai bine zis dupa nevoie, pentru ca de curand sotul meu a aflat ca nu mai are voie sub nici o froma la prajeli, are probleme cu stomacul :( si va fi nevoit sa manance mai usor, de aceea am si ales sa fac aceste oua gratinate, care sunt delicioase.
Multumesc Edith pentru reteta.

Ingrediente:
  • 2 oua
  • 1 lingura smantana
  • cascaval ras
  • 2-3 felii salam taranesc
  • sare
  • piper
Ungem o tava sau o forma mai mica cu ulei, in care vom pune salamul taiat cubulete.
Batem un ou cu smantana, cascavalul ras, sare si piepr.
Amestecul rezultat il punem peste salamul taiat cubulete, iar peste acest amestec vom pune celalat ou.


Dam la cuptorul preincalzit cca 15- 20 minute.
Este gata cand s-a inchegat oul.
Scoatem cu grija din forma.
Servim alaturi de o salata sau simplu, la mic dejun sau cina.
Pofta buna!!!!





16 comentarii:

  1. Perfecte pentru o duminica dimineata!!pup Danuta o zi minunata iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt bune sigur pentru ca arata foarte bine.Sanatate.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Diseara imi fac si eu sigur, ca-mi place cum arata si nici eu nu mananc prajeli. Pupici si o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca va place Doamna Mari, va pup si va doresc sanatate si o zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Iata un nou mod de a pregati ouale.,arata delicios.Pupoiciii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, chiar este delicios si sanatos in acelasi timp, pupici!!!

      Ștergere
  5. Si eu cred ca-s delicioase si arata si ....apetisant...si cu salata alaturi ,mmmmm....Pupici si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)