marți, 20 decembrie 2011

Cartofi taranesti de post

Pentru azi va propun cartofi taranesti de post.

Ingrediente:

1 kg cartofi
3 catei de usturoi
2-3 linguri ulei de masline
sare
piper
busuioc uscat


Curatam si spalam cartofii, ii taiem felii putin mai groase, nu ca pentru cartofi prajiti.
Pisam usturoiul si-l amestecam cu uleiul, sare, piper si busuiocul.
Dam cartofii prin acest amestec.
Ii punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt si ii coacem la cuptorul preincalzit 40 - 45 de minute.
Sunt gata cand furculita intra usor in ei.
Servim alaturi de o salata verde sau de niste muraturi in zilele de post, sau ca si garnitura langa o fripturica in zilel de dulce.


Pofta buna!!!

15 comentarii:

  1. Yumy! Tare buni!! Ne plac si noua! Pup cu drag!! Sarbatori fericite!!! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt o bunatate cartofii acestia.Si vad acolo o manuta frumusica foc.Pupicei multi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar asa un deliciu! Ar merge tare o salatica de varza murata alaturi nu? Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. exact asa ii fac si eu si sunt deliciooooooosi :*
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Or fi ei de post, dar eu tot i-as manca la o fripturica de porc

    RăspundețiȘtergere
  6. Adela, multumim, Sarbatori Fericite si voua, va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dia, multumim, ce spirit de observatie ai :) trebuie sa-si lase amprentele peste tot ca altfel nu se poate :)) pup draga mea :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Antonia multumesc, merge bine tare cu salata de varza murata, asa i-am paat cateva zile, insa am mai schimbat un pic salata :)) pup :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Emily sunt deliciosi si mai sanatosi ;) pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Roxana, multumesc...la fripturica i-a mancat si sotul meu ca altfel nu merge la el :))) te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  11. F buni!!! si vorba lui Antonina, cu o salat de varza sunt un deliciu!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte buni! Eu nu tin post dar mi-ar placea o portie de cartofei:) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte bine arata, pun pariu ca-s deliciosi! Pup

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)