luni, 28 noiembrie 2011

Ciorba de burta


Ador aceasta ciorba, insa este pentru prima oara cand o pregatesc, deoarece sotului meu nu-i place, iar daca eu aveam pofta o papam si la restaurant :d cel mai usor mod :))) Mi-am luat inima in dinti si am preparat-o si adaptat-o dupa gustul meu.

Ingrediente:
  • 1 bucata burta de porc am avut eu
  • 1 bucata carne de porc
  • 1 morcov
  • 1 ceapa
  • ardei rosu
  • leustean
  • sare
  • otet
  • 2 galbenusuri
  • 1 cutie smantana - 400 g
  • 1 capatana usturoi pentru mujdei
  • 2 linguri ulei
Burta se spala foarte bine cu apa calda, apoi se curata cu sare grunjoasa pana se albeste, iar la sfarsit se clateste cu otet.
Se pune la fiert impreuna cu carnea taiata cubulete, luam spuma care se formeaza, apoi scoatem burta si o taiem fasii, dupa care punem fasiile din nou peste zeama, adaugam apoi ceapa intreaga si ardeiul taiat cubulete sau feliute subtiri si lasam sa fiarba impreuna.
Cand ciorba este aproape gata, dam morcovul pe razatoarea mica, il calim in 2 linguri de ulei, dupa care il adaugam in ciorba si mai lasam putin pe foc.
Adaugam mujdeiul facut din capatana de usturoi putina sare si o lingura de apa.
Amestecam galbenusurile cu smantana, peste care vom pune un polonic de ciorba pentru a se incalzii si amestecam bine.
Turnam amestecul de smantana in ciorba, amestecand pentru a nu se branzii.
Potrivim dupa gust cu sare si otet.
La sfarsit asezonam cu leustean.
Se serveste fiebinte cu ardei iute si cu smantana cine mai doreste in plus.


Pofta buna!!!!

4 comentarii:

  1. O bunatate!!!Trebuie s-o fac si eu pentru ca m-am intors din Romania unde,bineinteles ca am mancat ciorba de burta dar,acum trebuie sa fac si pentru sotiorul meu...ca el saracul pofteste...
    Tot asa o fac si eu si deci stiu ca-i delicioasa!!!
    O saptamana placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms Petronela, chiar e buna, merita sa o faci din cand in cand, plus ca se gaseste peste tot burta prefiarta si atunci nu trebuie sa astepti asa mult, sa ai spor si la facut si la mancat :*
    O saptamana minunata iti doresc si eu.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place f mult!!! Sa ai o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. O bunatate! Am mancat odata la cineva si nu mi-a placut, am primit o reteta de la altcineva si atunci mi-a placut extraordinar de mult! I printre preferate! Arata foarte bine! Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)