sâmbătă, 15 mai 2010

Supa cu galusti pt bebelusi pana intr-un an


am incercat sa vad daca ii pot face piticului meu galustile doar din galbenus si au iesit destul de bune, asa ca nu trebuie sa asteptam ca bebelusii nostrii sa faca un an ca sa poata papa supita cu galusti ;)

Ingrediente

  • o bucatica piept de pui
  • un morcov
  • un cartofior mic
  • telina
  • pastarnac
  • leustean
pt galuste:
  • un galbenus
  • cateva picaturi de ulei de masline
  • 2 lingurite cu gris
  • putina apa
  • un praf de sare

Mod de preparare

Spalam pieptul de pui si il punem la fiert, spumam de cate ori este nevoie.
Dupa ce a fiert, il scoatem si punem legumele tocate marunt sau intregi ( depinde daca bebele mesteca, intregi pt a le pasa),
le lasam pana fierb, dupa care pregatim galustile: galbenusul se freaca putin cu uleiul si se adauga grisul in ploaie,
daca compozitia este prea tare mai punem putina apa, sau daca este prea moale, putin gris.
Se da focul mic la supa, se pun galustile cu lingurita umezita in supa ( eu le-am facut putin mai mici si mi-au iesit 6 galusti).
Dupa ce am pus galustile, adaugam in supita putin apa rece ( asa ies mai pufoase ) si se mai lasa pana fierb galustile.
La sfarsit punem leusteanul taiat marunt.

Tipsuri

  • 1din pieptul de pui facem o tocanita de cartofi tot pt bebelus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)