sâmbătă, 15 mai 2010

Budinca de gris cu mere pt bebelusi



am incercat sa-i fac pt prima oara piticului meu un desert :D...si am inventat asta....mai mult am mancat-o eu decat el :D :)))

Ingrediente

  • gris
  • lapte
  • 3 linguri de zahar
  • sucul de la o portocala
  • 1 mar

Mod de preparare

Nu am pus cantitatile pt ca am facut la ochi.
Se pune la fiert laptele cu o lingura de zahar.
Cand clocoteste se pune in ploaie grisul si se amesteca repede ca sa nu faca cocoloase.
Se lasa la foc mic 15-20 minute, amestecand continuu pana cand se ingroasa, apoi punem sucul de portocala, omogenizam si dam oala deoparte.
iIntr-o forma rotunda caramelizam celelate 2 linguri de zahar si lasam sa se intareasca, dupa care punem grisul deasupra si marul taiat feliute subtiri.
Dam la cuptor cca 20 de min.
Scoatem de la cuptor si lasam se raceasca, apoi se taie foarte usor.

Tipsuri

  • in gris se poate pune si esenta de vanilie sau zahar vanilat, insa eu am preferat sa-i dau o aroma naturala cu sucul de portocala.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)